Support

Bij het installeren van uw basis Online Werkplek zit de standaard support van OnlineWerkplekken.nl al inbegrepen bij het afnemen van een servicecontract per gebruiker (vraag naar de mogelijkheden). Het professionele supportteam van OnlineWerkplekken.nl heeft al de kennis in huis om u de ondersteuning te bieden die u nodig heeft. Om u service aan te bieden die aansluit bij uw supportvraag, maakt OnlineWerkplekken.nl gebruik van verschillende supportmodellen.

Support per gebruiker

Bij OnlineWerkplekken.nl kunt u gebruik maken van ‘Support per gebruiker’. Dit uitgangspunt is geschikt voor verscheidene situaties, zoals: uitleg van de werkplek, ondersteuning voor medewerkers op de Online Werkplek of andere diensten en hulp op afstand, bijvoorbeeld met Teamviewer.

Support per omgeving

Daarnaast wordt de vorm ‘Support op omgeving’ door OnlineWerkplekken.nl aangeboden. Hierbij wordt voor een vast aantal uur support voor de gehele omgeving afgenomen. Het aantal uur is afhankelijk van het contract wat u afsluit (op basis van het aantal gebruikers). Uitleg van de omgeving, installatie van software op de omgeving en updates van de omgeving zijn onderdelen die onder dit model vallen.

Op basis van nacalculatie

Naast deze twee opties, is er bij OnlineWerkplekken.nl ook de mogelijkheid om geen supportcontact af te sluiten. Dan kiest u voor support op basis van het uurtarief van het supportteam van OnlineWerkplekken.nl. De werkzaamheden van het supportteam wordt op vijf minuten nauwkeurig aan u verrekend. Als klant van OnlineWerkplekken.nl is het dus mogelijk om zelf te bepalen welk supportmodel het beste past bij uw zakelijke omgeving.

Klantenservice

De voordelen

  • +2500 tevreden klanten
  • Vrijblijvend uitproberen
  • Persoonlijke ondersteuning
  • Data extra veilig door encryptie
  • Talloze (maatwerk) mogelijkheden

Tevreden klanten

Referenties OnlineWerkplekken.nl