Digitale Telefonie
Om de bedrijfscommunicatie te moderniseren, kunt u bij OnlineWerkplekken.nl uw Online Werkplek combineren met Digitale Telefonie. Bij Digitale Telefonie wordt het internet op een optimale manier gebruikt om de spraak te transporteren. Inmiddels maken zeven miljoen mensen in Nederland gebruik van Digitale Telefonie.
Met Digitale Telefonie van OnlineWerkplekken.nl verbindt u interne kantoren en/of locaties eenvoudig met elkaar. Deze onderlinge verbinding sluit naadloos aan bij de andere vele voordelen van Digitale Telefonie. Denk hierbij aan de integratie van mobiele telefoons, geavanceerde wachtrijmogelijkheden, niet-storen functies, meertalige audio en conferencemogelijkheden. Dit zijn slechts enkele voorbeelden van alle efficiënte functionaliteiten die Digitale Telefonie verschaft.
- Centrales
- Functies
- Toestellen
- Veelgestelde vragen
Centrales | Start | Basic | Normal | Pro |
---|---|---|---|---|
Aantal gebruikers | 10 | 25 | 50 | 100 |
Telefoonnummer(s) | 1 | 1 | 1 | 1 |
Dagelijkse back-up | ||||
Eigen centrale | ||||
Oplossing op maat | ||||
Extra veilig | ||||
Basisprijs | € 39,99 per maand |
€ 69,99 per maand |
€ 129,99 per maand |
€ 199,99 per maand |
+ VoIP toestel Yealink SIP T22P |
€ 89,99 eenmalig kosten, per toestel |
€ 89,99 eenmalig kosten, per toestel |
€ 89,99 eenmalig kosten, per toestel |
€ 89,99 eenmalig kosten, per toestel |
Offerte | Offerte | Offerte | Offerte |
Functies | Start | Basic | Normal | Pro |
---|---|---|---|---|
Aantal gebruikers | 10 | 25 | 50 | 100 |
Welkomstmenu | ||||
Toestel met logo | ||||
Voicemail | ||||
Callcentermodule | ||||
Rapportages | ||||
Fax-to-email | ||||
Video en softphones | ||||
Gespreksopname | ||||
PBX ondersteuning | ||||
Webinterface | ||||
Conference call |
- Algemeen
- Hoe kan ik een offerte aanvragen? Wanneer u interesse heeft in de producten van OnlineWerkplekken.nl kunt u een offerte aanvragen via ons offerteformulier.
- Hoe kan ik een offerte ondertekenen? De offerte kan worden ondertekend onderaan de pagina. Let er hierbij op dat elke pagina van de offerte ondertekend dient te worden. De offerte kan vervolgens per fax of per e-mail terug gestuurd worden.
- Hoe kan ik jullie bereiken in het geval van een storing? Tijdens kantoortijden kunt u ons gewoon op ons reguliere nummer bereiken. Buiten kantoortijden en in het weekend kunt u ons voor een storing bereiken op het storingsnummer. Het storingsnummer is: .
- Hoeveel ervaring hebben jullie? Sinds 2006 zijn wij actief in de hostingbranche. Op de markt van complete online werkplekken hebben wij inmiddels ruime ervaring. Voor een professioneel en eerlijk advies kunt u contact met ons opnemen.
- In welke datacenter staan jullie? Onze hoofdlocatie is BIT te Ede. Daarnaast hebben wij een secundaire locatie in Amsterdam, namelijk euNetworks.
- Zijn jullie 24/7 te bereiken? Voor storingen zijn van 24 uur per dag, 7 dagen per week te bereiken. Voor overige zaken kunt u ons bereiken op werkdagen van 09.00 - 17.00.
- Digitale Telefonie
- Is het mogelijk om een keuzemenu te gebruiken? Bij ons is het mogelijk om een keuzemenu in te stellen. Hierdoor kunt u uw klanten direct naar de juiste afdeling leiden.
- Kan er met wachtrijen worden gewerkt? Er kan met verschillende wachtrijen worden gewerkt. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om voor technische vragen en de administratie twee aparte wachtrijen te maken.
- Kan ik de teksten van het keuzemenu laten aanpassen? De teksten kunnen inderdaad worden aangepast. Daarnaast is het ook mogelijk om dit door een andere stem te laten inspreken. Heeft u specifieke wensen? Dan kunt u hierover contact met ons opnemen.
- Kan ik ook gebruik maken van wachtrij muziek? Het is mogelijk om gebruik te maken van wachtrij muziek. Hier zijn veel verschillende mogelijkheden in, waardoor de centrale volledig naar wens kan worden ingericht.
- Krijg ik een eigen centrale? Bij ons krijgt u met VoIP een eigen centrale in de 'cloud' omgeving. Hierdoor heeft u meer vrijheid en zekerheid. Doordat u een eigen centrale heeft ondervind u geen hinder van anderen.
- Uit welke stemmen kan ik kiezen? Er kan worden gekozen uit een mannen of een vrouwen stem. Hiervoor gebruiken wij twee vaste personen met een goede staat van dienst en met veel ervaring op dit gebied.
- Welke doorschakelmogelijkheden zijn er? Er zijn verschillende doorschakelmogelijkheden, dit is afhankelijk van de centrale die wordt gebruikt. Afhankelijk van de centrale is het mogelijk om standaard de gesprekken door te schakelen naar uw mobiele telefoon.
- Welke telefoontoestellen zijn er mogelijk? Wij leveren toestellen van Yealink en Siemens. Hierbij zijn er verschillende modellen mogelijk, zoals: Yealink SIP-T18P, Yealink SIP-T20P, Yealink SIP-T22P, Yealink SIP- T26P, Yealink SIP-T28P, Yealink SIP-T38G, Siemens E49H, Siemens SL400H en de Siemens SL78H.
- Zijn er ‘secretaresse telefoontoestellen’ beschikbaar? Deze zijn beschikbaar. Sommige toestellen kunnen worden uitgebreid met de mogelijkheid om de activiteiten van andere toestellen te zien. Informeer bij ons naar de verschillende mogelijkheden.
- Zijn er ook mogelijkheden voor mobiele telefonie? Het is mogelijk om een mobiele telefoon aan de centrale te koppelen. Daardoor wordt het mogelijk om eenvoudig door te schakelen naar een mobiele telefoon en worden ook deze gesprekken door de centrale afgehandeld.
Bij OnlineWerkplekken.nl zijn deze professionele en moderne functionaliteiten van Digitale Telefonie vanzelfsprekend, welke normaliter uitsluitend bij dure telefooncentrales aangeboden wordt. Neem voor meer informatie over de mogelijkheden contact op met OnlineWerkplekken.nl.